Monday, September 10, 2012

tagged by miss B [thanks for your thoughts!]

Mari menjawab soalan

1. Bekas kekasih saya adalah :
>> seorang yang tak wujud.. adoi.. pathetic ke..br 1st Q.

2. Saya sedang mendengar :
>>bunyi kipas dlm kelas ni dan lagu-lagu ballad korea di media player.

3. Mungkin saya patut:
>> stop jawab ni and habeskan kerja?!

4. Saya suka :
>>apa yang orang biasanya x suka.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
>>are those i cant live without.

6.Saya tak paham :
>> kenapa orang korea punya kulit halus. not that pernah sentuh, tp nmpk macam..

7.Saya kehilangan :
>> semangat untuk berBLOG.

8.Ramai yang berkata :
>> beauty is in the eyes of the beholder.. but.. in reality?? kurus=cantik? huhu..

9.Makna nama saya :
>> cahaya yang memelihara [keamanan? anak?!!]

10.Cinta itu adalah :
>>satu rasa yang membuatkan rama2 berterbangan di dalam perut. hahah..[direct translation neh]

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
>>berharap blog ini di update.
12.Saya akan cuba :
>> jawab soalan2 ni sampai habes..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
>> selamanya tu PERKATAAN, bukan AYAT.

14.Telefon bimbit saya :
>>second hand, dan ianya dibeli di jepun oleh mizot..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
>> tunggu alarm 6.30 bunyi..[usually terjaga awal]..chewah~

16.Saya paling meluat apabila :
>> seriously cant think of one right now. baikkah daku??

17.Pesta/Parti adalah :
>> hingar bingar,imho. which i don't really fancy.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
>>ikan-ikan di pulau redang.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>> 16.form four.enough said. ;)

20.Hari ini :
>> students saya exam bahasa inggeris. dan ada yang dapat full marks utk mcq. yay!

21.Malam ini saya akan :
>> masak dan tengok tv seorang diri.

22.Esok pula saya akan :
>> ke sekolah untuk kelas tambahan..

23.Saya betul-betul inginkan :
>> percutian di Seoul tahun depan menjadi kenyataan.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>> [dalam hati berkata] wah, jerawat itu mesti di cover!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>>apa kes arked?? shopping complex of kosss..

26.Makanan Barat atau Jepun :
>> jepun

27.Bilik yang terang atau gelap:
>> gelap.

28.Makanan segera adalah :
>> tak elok untuk kesihatan

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
>>"kelas Sabtu ni, pukul 9 sampai 11,eh?!"

30.Siapa yang anda nak Tag?
>> kalau nak jawab silakan...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.